Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
13810 MarcelMt5 2-12-2003 23:08 Main Forum 4426 73

Topicpost
Gepost door: MarcelMt5 Gepost op: 2-12-2003 23:08
vandaag (2-12-2003) was om 20:00 uur het programma wegmisbruikers te zien op sbs6.
dit keer ging het speciaal over tweewielers.
het leek mij wel ff leuk om dit te melden ik kon niet zo gauw een site vinden waar de uitzending te zien was of wanneer er een herhaling is.

er was onder andere te zien een: rs die 72 liep, een paar pleepotten, verschillende motorrijders en een grootschalige controle.

echt kansloos, wel grappig, was op een gegeven moment rijd die woutenauto achter een sc**ter aan. (viel van ellende uit elkaar) die sc**ter zou in 2001 ofso al gesloopt zijn door de eigenaar. ook reed die kerel met een verlopen motorkentekenbewijs op die pleepot. houden ze naar een poosje die kerel aan wat blijkt een ZWARTE! nu heb ik daar nix tegen ofso hoor, maar dan blijkt wel weer duidelijk dat die mensen niet egt bepaald legaal bezig zijn(uitzonderingen daar gelaten, maar het is niet bepaald reclame...). want hij gebruikte dat natuurlijk voor de handel om hier en daar ff zown tweewieler op te halen!

ook is op het filmpje te zien dat al die agenten zich niet aan de regels houden bij die controle, 80kilo wegende agent op het rijtuig, koeling en geluidsmeting was allemaal niet in orde. ook zeiden ze dat er gekeken werd naar PROFIEL op de banden! hier mogen ze je dus niet voor bekeuren! bij de auto/motor is er allemaal een vastgesteld limiet voor het profiel op de banden, bij de brommer !NIET! aangeraden word 1MM maar het is niet vastgesteld! dus ook al is je band glad als een biljartbal het boeit niet!

ik vond het wel sneu om te zien hoe een stelletje agenten "in burger" sneaky achter rs'jes rijden om ze aan te houden! want die RS liep wel 72!! en vervolgens is die agent nog beretrots dat ie tog maar weer brommerrijder bekeurd had!
persoonlijk vind ik dit egt superzielig. als die persoon nou asociaal rijgedrag vertoonde en gevaarlijk bezig was dan zou ik kunnen snappen dat ie bekeurd word. maar op deze weg waar het absoluut niet druk was, auto 's met 70 langs em rijden dan lijkt het mij logisch dat je daar geen 40 gaat rijden...

aan de andere kant zijn die mensen wel de eerste die bij je staan als je een ongeluk hebt. maar als ze zich daar nou ff mee bezig houden en met boefen te vangen dan zou ik er een stuk meer respect voor hebben!

als iemand die link kan vinden waar de uitzending staat of waar er meer over verteld word lijkt het mij handig als je dat post.

kunnen we niet een brief opstellen met z'n allen aan de heer J.Spee...? over de wijze hoe die controlles uit worden gevoerd(dus dat die agenten zich ook niet aan de regels houden). en vragen om verhoging van de maximum snelheid (daar er tog al over gediscussieerd word). als we dit allemaal op hand doen van feiten ben ik benieuwd wat we terug krijgen. (ik weet niet of dit een goed id is dus vraag ik het ff....)

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved