Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
13787 | Hier_ben_ik | 1-12-2003 23:41 | Meeting Forum | 23084 | 730 |
Topicpost | |
Gepost door: Hier_ben_ik | Gepost op: 1-12-2003 23:41 |
Okeeej jongens, het eerste officiele BM2k4-topic dan maar weer.. het duurt nog lang, maar omdat er al best veel mensen zijn geweest die me gevraagd hebben of ik de datum van Bigmeeting 2004 al weet i.v.m. de planning van hun vakantie enzo lanceren we het BM2k4 Pre-topic Ik heb even gekeken hoe de zomervakanties in 2004 vallen, en daaruit blijkt dat tussen 17-07-2004 en 22-08-2004 iedereen vakantie heeft. Nu wilde ik de meeting rond dezelfde koers als vorig jaar laten vallen, alleen de meeting verlengen van 8 dagen naar 10 dagen, zoals dat vorig jaar op de meeting al een beetje doorgeschemerd was. 01-08 en 08-08 zijn zondagen, nu konden we kiezen of we de meeting op zondag zouden laten beginnen, óf dat we hem op zondag zouden laten eindigen. We hebben voor het laatste gekozen, voornamelijk omdat het niet fijn is om op zondag aan te komen i.v.m. het kopen van eten, drinken, eventuele onderdelen etc. Bijkomend meevallertje is dat er op de dag dat iedereen naar huis gaat (of iig de meesten) een veel kleinere kans is op rollerbanken onderweg naar huis, aangezien het een zondag is en dan staan er meestal niet zo veel Hiermee hebben we de datum voor BM2k4 vastgesteld op: 30-07-2004 t/m 08-08-2004 Hier wordt dus ook niet meer van afgeweken Dus kunnen jullie hiermee rekening houden met het plannen van jullie andere vakanties en met vrij vragen van je werk enzo De plaats waar BM2k4 gehouden wordt is nog niet bekend, en daarom kunnen jullie in dit topic suggesties geven voor campings enzo. Natuurlijk is Zeewolde een optie, maar misschien is het leuker om het dit jaar ergens anders te houden. De suggesties die in dit topic binnenkomen worden allemaal even nagekeken, en uiteindelijk zullen er een paar locaties (die geschikt zijn en die ons ook willen hebben dus) in een polletje gezet worden om zo met zn allen een camping te kiezen. Graag als je suggesties hebt even de naam van de camping en de adresgegevens posten (of inboxen naar mij) zodat we contact met ze op kunnen nemen. Eventuele campings enzo worden iig ook gepost in de beginreply om het zo overzichtelijk te houden. Als alles bekend is en de camping vaststaat/geregeld is wordt het échte BM2k4topic geopend We zorgen er met zn allen voor dat de Bigmeeting ook komend jaar weer supervet wordt Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 1-12-2003 23:44 suggesties voor campings: Quote: Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 2-12-2003 21:53 |