Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1367 2SLOW4ME 4-1-2009 21:50 Project Topic 438 7

Topicpost
Gepost door: 2SLOW4ME Gepost op: 4-1-2009 21:50
hallo,,

Ik had na mijn probleem in de versnellingsbak mijn gereviceerde blok onder mn brom vndaan gehaald, en het oude blok er weer in terug gezet.
Daarbij heb ik het koppelingshuis van het gereviceerde blok over gezet in het oude blok, omdat er bij het oude blok delen waren afgebroken.

Nu zit ik met het probleem dat mijn koppeling het niet meer doet (als ik knijp in mijn hendel dan beweegt die as niet heen en weer).

Nu heb ik de carter deksel er vandaag van afgehaald, schroeven er uit gedraaid, en 1 voor 1 de platen van elkaar af gehaald. waarna ik het koppelingshuis even demonteerde, en weer in elkaar zette in de hoop dat hij het daarna weer zou doen als ik de blok olie er in had laten lopen.
Maar dat lukt dus niet...

ik heb hem nu proberen aan te lopen in zn 2, zonder koppeling.. maar dan is het nét alsof hij in zn vrij staat.. geen schokken, geen blokkerend achterwiel, niks.. ook met de boormachine op het vliegwiel in zn vrij doet hij vrijwel niks, er komen wat plofjes uit de uitlaat en dat was het, maar dat kan ook komen omdat ik er een andere cil op heb gezet.

Weet iemand hoe dit kan komen?

Mvg, Luziano.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved