Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
13622 NSR JunK 25-11-2003 14:21 Main Forum 3210 33

Topicpost
Gepost door: NSR JunK Gepost op: 25-11-2003 14:21
Hee mensen.. ik ben vandaag ook weer eens genaait en ik vraag me af of het wel mag op de manier hoe. Vind het iig heel vreemd dus graag jullie reactie..

Oke hier ff het verhaal:

Ree vanmorgen naar school en toen ik dr bijna was kwam er me een fietser tegemoet die gebaarde dat ik rustig aan moest doen. Ik zag niets maar tog ff rustig aan gedaan. Toen ik het schoolplein opreed stond dr ook alweer een groep lui te gebaren dat ik rustig aan moest doen.. zag nog steeds niets (stond een grote bus) maargoed toen ik daarvoor bij was zag ik al wat ze bedoelden.. stond een motor agent.. was een boete aan het uitschrijven… iig ik dacht daar heb ik niets mee te maken en ik doe niets verkeerds dus ik rij die kant op om mn brommer weg te zetten wenkt die aap me dat ik er ook maar ff bij moest komen.. dat maar gedaan en toen

Agent: Papieren
Ik: euhm hier heb je ze, wat is hier de bedoeling van
Agent: hmmmzz je krijgt een boete
Ik: WTF?! Wat heb ik nu weer misdaan
Agent: die uitlaat is niet de orginele.
Ik: heh?? Je mag tog een vervangings uitlaat erop zetten zolang je er maar niet meer vermogen of geluid door krijgt?
Agent: nee dat mag niet je moet de orginele erop hebben
Ik: dit slaat echt nergens op.. hoeveel gaat me dit kosten
Agent: word dure boete,dat bepaalt de officier van justitie

Toen nog tijdje met um gepraat (was behoorlijke oploop van nieuwsgierigen) en toen we aan het praten waren kwam dr een meid op een scooter aan met terug loop… die flikker van een agent deed niets.. en ik ben geen naaier dus heb mn kop gehouden totdat dat meissie weg was en toen zij ik dat zo.. zegt die vuile relnicht oww dat had ik niet gezien.. gvd selectieve klootzak

Maargoed later keek ik op mn mooie gele bonnetje en daar staat dus op als reden van de bekeuring
”geen type goedgekeurde uitlaat (KRD)”

Ik heb helemaal geen KRD uitlaat maar een Metrakit met zwart gespoten demper en KRD sticker.

En ik vind het zoo raar dat die zomaar een bekeuring zou mogen geven zonder ook maar IETS!!!! Te meten, geluidstest/rollerbank… die eikel is niet eens van zn motor afgestapt…

Dus mijn vraag is mag dit zomaar en wat voor boete bedrag kan ik verwachten?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved