Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
13564 NSR JunK 23-11-2003 18:41 Technical Forum 2385 45

Topicpost
Gepost door: NSR JunK Gepost op: 23-11-2003 18:41
heb ff een id in mn hoofd. en ben benieuwt of t ook echt mogelijk is

ik ben dus van plan om een MBX blok in mn AF1 te gaan hangen(dit gebeurd vrij zeker of ik moet snel ergens een AM6blok vinden)

maar dan kan ik waarscheinlijk de kickstarter nietmeer gebruiken.. nu zat ik de te denken om een electrische starter erop te bouwen. bij een AM6 blok zit dat start motortje op het vliegwiel tog? dat is dus geen optie voor een honda.. zat dus te denken om een tandwiel op de kickstarter as te maken en die dan te verbinden met een electromotor, als dat motortje gaat draaien draait je kickstarter as en start je motor... maar dan zit ik met het punt normaal veerd je kickstarter dan weer omhoog en gaat door het verdraaien van de as het tandwiel dat je onderste kickstarter tandwiel aandrijft ook weer terug. maar als je er een electromotor opzet zal dit niet gebeuren... hoe kan ik het dan zo maken dat die hem wel ontkoppeld?

heeft iemand nog een goed id?
en ik heb ook nog geen id wat voor electromotor ervoor gebruikt gaat worden. hoe groot is zon start motor ongeveer?

is gewoon ff een plan of er wat van komt weet ik niet.. ligt er ook aan hoeveel jullie toe te voegen hebben

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved