Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
13559 | bart de schakelgek | 23-11-2003 15:09 | Uiterlijk Forum | 4223 | 61 |
Topicpost | |
Gepost door: bart de schakelgek | Gepost op: 23-11-2003 15:09 |
het was de bedoeling dat dit alles op mijn motorhispania zou komen, motorhispania schoot bij mij niet op, geruild tegen nsr van superfunk toen was de planning om mijn project te vervolgen op een nieuw model rs, maar dat vind ik ook zo zonde want de kappen van die rs zijn nog machtig goed nu ben ik aan het bekijken of ik mijn project kan voorzetten op mijn nsr dit is de planning: ik heb yamaha r1 2001 kontje en voorkuip gekocht ik heb een nsr ik heb nog zooi van mh, waaronder voorvork, achterbrug, en tank tank van nsr kan ik "verbreden" dmv tankkap van mh en veel polyester onderkuip van traanplaat maken specialpaint, zie foto's ff de kuipen op nsr gepleurt, kijk niet naar hoe scheef ze zijn, en bij het kontje zit een doos onder anders viel ie eraf eerste foto: ik vind het SUPERSTOER uitzien die kappen, kontje past ook mooi aan bij tank tweede foto: komt een usd mh rx voorvork in, dan lijk het ook al wat mooier 3e foto: tegenover het kontje is de tank maar een lucifer, moet dus breder, ook moet er een bredere achterband komen, misschien ook mh rx achterwiel nu wil ik jullie mening, de nsr ombouwen, of de rs slopen (wat ik zelf wel zonder vind) ook is het zo: ik wil 2 brommers houden (de ar50 die lude aan het tunen is, en dan OF de nsr OF de rs), ik word binnenkort 18, wil dan motor natuurlijk, en ik zie wel handel in de rs, die ik redelijk goedkoop heb gekocht laat maar wat horen, plus meer ideen aan de nsr een edit: vergeten, dom dom, dit is de bedoeling dat we erop gaan spuiten: vandaar de evil clown Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 23-11-2003 15:11 |