Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
13504 DragoN 21-11-2003 12:45 Main Forum 2183 32

Topicpost
Gepost door: DragoN Gepost op: 21-11-2003 12:45
k heb gister avond een ongeluk gehad, ik reed lekker s'avonds door me buurt heen om te gaan tanken, komen er n paar autos met groot licht tegemoet, k rij gwn normaal, en opeens is er voor me zoon kut verkeers paal-achtig-iets in zoon bak met een boom dr in. enne ik was al wat vaart aan t maken, dus ik knal dr ook nog lekker met iets van 70 tegenaan, probeerde nog te remmen, niet dat dat geholen heeft, en vloog iets van rond de 4meter verder op de grond (k kon wel meteen opstaan en schelden). maar k heb verder nix, alleen wat pijn aan me schouder die dus tegen dat boompje is aan geramd. boompje zelf had nix, en dat hele ijzeren geval lag half uit de bak, maar das allemaal niet zo erg.

Maar mn brommer is nu wel helemaal totall-loss k heb dr nog niet echt goed naar gekeken, maar de kappen aan de hele voor kant en zij kant zijn kapot, volgens me pa de band lek, enne vork staat volgens mij scheef ofzo. de motor start iig nog, rijden kan hij ook nog, maar verder weet k t niet. maar de lampen en kappen zijn wel verledentijd. maar wie weet wat ik nu met zo iets moet doen??? mn pa zegt bel de dealer en laat m ophalen, en kijken of er nog wat te repareren valt, of er een nieuwe moet komen (dan wel ik wel een vervangende brommer of scooter ofzo iets, dak vervoer heb). k zelf d8 aan van alles wat er nog over is voor n brhoorlijke prijs nog weg te kunne doen en dan n nieuwe kopen. want dat kutding is ook nog een alleen WA verzekerd

maar kan iemand helpen en zegge wat k moet doen????

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved