Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
13427 | -Wheelie-Johie- | 17-11-2003 21:02 | Technical Forum | 1695 | 25 |
Topicpost | |
Gepost door: -Wheelie-Johie- | Gepost op: 17-11-2003 21:02 |
oke ik heb nu dus een toerenteller op me brom(MTXSH) en wat blijkt hij loopt kut ik was al bezig in een ander topic maar nu ff helemaal opnieuw met alles wat ik weet ik hoop dat iemand iets weet want ik heb morgen vrij. setup: zeta 70 cc + 70 kop 20 mm mikuni met 220 sproeier(extern) (20 mm spruitstuk die net niet helmaal volmaakt aansluit op carb) tecno uitlaat + 2 dempertjes bougie - NGK B8HS powerfilter twv 14-40 ontsteking standaard (niet vervroegd) stndrd membraan me vlotterbak lekt heel iets maar is nihil naar mijn idee. oke ik ga rijden(net gedaan) warmrijden ... - in zijn 1 kandie tot 9k en in zijn 2 3 en 4 maar 6000 - 7000 -bij 6000 ofzo begintie plingh te roepen en met datie dat roept slaatie een onsteking over. -tot die 6000 rijdtie prima maar ik kan dus alleen in me 1 in me powerband komen. -gasreactie is goed ik kan namelijk bij 3k toeren ovewr schakelen en dat trekt tot zijn 4 niet datie dan doortrekt maar hij heeft dus wel vermogen!! -in zijn vrij maaktie 10000 toeren en dan roeptie ook plingh slaat ook weer over en daarom schommelt het toerental daar rond 10k. -bougie gezicht is redelijk goed(niet volmaakt maar kan niet volledig afstellen op deze manier) -heb ook net gereden zonder filter maakt geen donder uit! -met shoke rijdtie ongeveer hetzelfde! -top is ong 65 km/h wat moet ik doen!!!!!HELP |