Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
13393 | GerbenMT5 | 16-11-2003 19:17 | Technical Forum | 305 | 6 |
Topicpost | |
Gepost door: GerbenMT5 | Gepost op: 16-11-2003 19:17 |
Ten eerste, HALLO! Ik ben Gerben en woon in Amersfoort en rij MT5 :P Dit is mijn MT, Ik heb gisterenavond mijn MT samen met een maatje van mij gestript. Het was zo gepiept, we hadden binnen een uurtje alles los en georganiseerd neergedumpt in de schuur. Ik ben twee dingen tegen gekomen die niet goed waren, de achterbrug is zo krom als een hoepel en een verlengbus van de linker voorvorkpoot is lam gedraaid, niet de bus zelf maar de voorvorkpoot :(, die kenne we dus weggooien. De rest was gewoon goed. Dus ik ben op zoek naar een goede voorvork, gewoon een complete. Dus als er iemand eentje heeft liggen? Een andere achterbrug is al geregeld, dat word een vierkante verchroomde. Ik heb alleen het vermoeden dat daar het een en ander nog van pasgemaakt moet worden klopt dat? En ik heb voor de gein een powerbox gekocht.. maar wat doet zo een ding nou? Of zit dat allemaal tussen je oren? Ik hoop dat jullie het e.e.a. willen beantwoorden. Grtz Gerben. Dit bericht is ge-edit door GerbenMT5 op 16-11-2003 19:18 |