Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1339 -Michiel RS- 23-8-01?17:22 Main Forum 483 14

Topicpost
Gepost door: -Michiel RS- Gepost op: 23-8-01?17:22
Jeej, mijn MB rijdt al een paar dagen hardstike goed en is dus af.
Binnekort wat photowz.

Maaar, nu zit er dus een 70 imi bijgedremeld op, met 16mm carb, vevroegde ontsteking en standaard snelle uitlaat (zo'n zwarte tuter.)
Tandwielerh. 15-45. en 4 v versnellinge.
Met deze config loopt hij 90km/uur op de teller en trekt echt makkelijk door in elke versnelling, en trekt door tot de 11000 toeren.
Volgens mij zit er sproeier 115 in (mikuni).
Nu heb ik er een Proma 80 uitlaat op gepropt, maar ik vind um kutter rijden.
De powerband begint wat later, en begint heel ineens, en begint pas vanaf de 8000 toeren te trekken, tussen de 6500 en de 8000 toeren heeft hij een slap punt waar hij heel langzaam doortrekt (slap).
Ik heb al af zitten stellen, om het probleem weg te krijgen maar dat hielp niets.
Met de proma gaat hij evenhard maar zit minder snel op z'n top en je moet hem met de proma echt in hoge toeren houden anders accellereert ie niet. topsnelheid is met 11000 toeren.
En met de standaard snel uitlaat trok hij altijd in 1 keer door in z'n 4 maar met de proma aarzelt hij even :(

Is dit een bekend probleem ?
Iemand een idee om het op te lossen ?
Ik heb de uitlaatpoort vooral een stuk breder gemaakt, dus hij heeft ook best wel wat power bij lage toeren, de inlaat is 1 groot 4kant gat
Moet ik de uitlaatpoort hoger veilen ofzo, zodat ie meer toeren gaat maken ? want daar is die proma goed in.

zijn er trouwens meer mensen met deze vertanding ? en gaan die mense ook 90km/uur met 11000 toeren ? ik heb het idee dat mijn teller niet helemaal eerlijk tegen me is.

Khad trouwens vandaag nog een andere Mb-jojo tegen gekomen, meteen effe een accu kapje tegen een achterlicht geruild
EN ik sprak ook nog een gozer op een kawa AR, het lijkt of de schakels weer in beginnen te worden ofzo, cewl!

Enne ik heb nog effe getjekt over die weerstand, maar die moet gewoon op een roze draadje in de kabelboom aangesloten worden, die an de ichtschakelaar komt, iemand zei dat dat niet moest omdat die roze voor de knipperichten zijn. hmm en toch staat het zo in de kabelboom tekening.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved