Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
13310 | bbb | 12-11-2003 20:00 | Technical Forum | 1383 | 32 |
Topicpost | |
Gepost door: bbb | Gepost op: 12-11-2003 20:00 |
10 jaar na het verbod worden er nog steeds asbesthoudende pakkingen geleverd. (witte asbest) Ik heb ze gekocht via internet maar ze zijn ook te krijgen in gewone winkels. De pakkingen die ik heb gezien zijn zwart rood en/of blauw. Bij demontage komen gegarandeerd schadelijk vezels vrij. De kans is zoiezo groot dat er vezels vrij komen als je ze enkelt aanraakt of de verpakking opent. Ik raad iedereen aan om de gewone groene pakkingen te kopen. Daarmee heb je minder kans dat ze asbest bevatten. En ruim pakkingen op en breek ze niet onnodig. Maak ze eventueel nat voor verwijderen oid zodat de vezels niet in het rond vliegen. Uiteraard worden mijn mails niet door de leverancier beantwoord/serieus genomen. Maar ik weet het 100,0% zeker dat het asbest is. Het ging bij mij om een pakkingset voor een . Maar er is nog veel meer zooi in omloop. De reden dat ik het hier post is dat ik zelf nooit in MF kijk oid. En zo bereik ik de mensen die sleutelen.. Ik ben hier langer actief maar heb een nieuw account aangemaakt. Dit bericht is ge-edit door bbb op 12-11-2003 20:03 |