Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
13287 Tsxdude AKU MicheL 11-11-2003 20:32 Main Forum 5136 79

Topicpost
Gepost door: Tsxdude AKU MicheL Gepost op: 11-11-2003 20:32
Nu ik weer dat verhaal lees van dat ongeluk met die jongen ben ik weer es even na gaan denken..
Kzat dus laatst by een kamaraad achter op zen scooter.. we hadden tussenuur en hij was op scooter, dus wij erop en rondje beren.
kerel gaat op de grote autoweg halve rotondes afsnijden en rijd met 70door het dorp waar natte bladeren liggen, toen dacht ik ook waar is die kerel mee bezig maarjah het is leuk en er was niemand ..

zelf nu op men mb pas ik verdomd goed op bladeren en rem ik niet voor wegen waar je moet stoppen maar laat ik me gewoon naar uitrollen door gewoon weetikveel 50m van tevoren gas dicht doe.

Ook wil ik zeggen, ik ben zelf bepaald geen lieverdtje in het verkeer maar haal haal geen gevaarlijke stunts uit waarmee je afhankelijk bent van een ander..
dus ik heb geen kans om ergens op te knallen omdat ik geen kruispunten ofsnij en op tegenovergestelde autobanen rijd omdat ik het nie leuk vind en ander mee in gevaar brengt, wel rijd ik vaak loeihard overal langs maar wel beheerst omdat ik me dan `` 1 met de brommer voel``

Wat ik wil zeggen:
ik pas mij rystijl aan het weer en haal geen stunts uit waarmee anderen betrokken kunnen raken maar daar staan dan ook weer andere dingen tegenover...
maar als ik savonds laat in het donder door wijken rijd, rijd ik loeihard en ga ik laag door bochten trek ik door... omdat ik me dan goed voel op een brommer en het gevoel heb dat me niets kan gebeuren..

soms btw beetje vaag maar anderen die dit ook zo ervaren?
van wel hard en gevaarlijk rijden, maar wel beheerst zoals ik me zzelf dan voel??

serieuze reacties please

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved