Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
13280 Mol! 11-11-2003 18:25 Main Forum 5183 20

Topicpost
Gepost door: Mol! Gepost op: 11-11-2003 18:25
Morrie noozems, had ff een vraagje over dei Jincheng dingen die je wel eens ziet (die Honda Monkey-replica). Is dat nou nog wat, of hoe heb ik dat? Is wel vet, 4-tact

Kan hem namelijk ruilen tegen mijn Suzuki Streetmagic (van commentaar over mijn Streetmagic ben ik niet gedient, alleen van comentaar van de Jincheng-dinges ), waar ik anders 1075,- euro voor vraag, dus zou dat nog wat wezen om een ruil aan te gaan met die knakker?

Info over de Jincheng luid als volgt:

Ik ben de eerste eigenaar en heb hem in oktober 2003 gekocht. De brommer heeft ongeveer 125 km gelopen en er zit nog een jaar garantie op. Ik heb natuurlijk het aankoop bewijs van de brommer.Het gaat om een Jincheng JC50Q7 in de kleur donkerblauw. De brommer rijdt ongeveer 1 op 40. De snelheid die hij haalt is ongeveer 60 km per uur, hij is niet opgevoerd. De nieuwprijs is 1359 euro. Verder heeft de brommer 3 voet versnellingen zonder koppeling. Bij de garantie horen ook nog 2 onderhoudsbeurten bij de dealer waar ik hem gekocht heb, deze zijn gratis. Ik doe hem eigenlijk weer weg omdat mijn zoon hem niet veilig op school kan neerzetten, iedereen moet er even op of aan zitten.Ik probeer een digitale kamera te pakken te krijgen zodat ik een foto naar je kan mailen.Ik hoop alleen dat je begrijpt dat ik er geen geld bij wil doen, je krijgt er ook al 2 gratis onderhoudsbeurten en een jaar garantie bij.



Bij deze het verzoek om het nodige comentaar, hang lose!


Dit bericht is ge-edit door Mol! op 11-11-2003 18:26

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved