Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
13217 excite mt70 9-11-2003 17:02 Main Forum 1405 24

Topicpost
Gepost door: excite mt70 Gepost op: 9-11-2003 17:02
nou, heel fijntjes weer

ik had een nieuwe neutraalschakelaar gekocht, omdat de oude lekte, met het rubber (keerring) eromheen.

dus ik vandaag dat ding eruit roppen, kwam er maar 1 helft van dat koperen staafje uit, hij was dus in 2en gebroken, dus ik denk fuck, dus ik tik met een dunne schroevedraaier ertussen, en haal een deel van het rubber eruit, maar de carter ging dus olie spuiten als een gek, dus ik leg die mt even snel op zijn rechterkant, en haal de rest eruit, maar JAAAAAAAA HOOOOOOR

glijdt die dwaze rest van het koperen staafje in mn fucking blok. Dus ik denk neeeeeeeeee, dus til die mt supersnel weer naar links en laat de olie even flink stromen op onze inmiddels o zo verneukte tegels, in de hoop dat dat ding mee drijft.

Dus ik douw de nieuwe neutraalschakelaar erin, en ga kicken om te kijken of ie vast slaat (ik d8 nah, laat maar, nu is het toch al verneukt) en hij slaat vast, was die kneus van een excite in alle paniek vergeten dat hij zen cilinder er nog niet op had zitte en zat de zuiger dus tegen de carters te bonken

mwah, dus ik loshalen, en hij kickte wel normaal, maareh, hoe groot is de kans dat mn blok zichzelf vastnaait?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved