mijn rs50 is in beslag genomen op grond van artikel 94 van het wetboek van strafvorderingen. geen idee wat dat is en kan het ook niet vinden. maar goed. ik heb een brief gehad waarop staat dat hij in beslag is genomen. maar mijn naam hebben ze verkeerd geschreven, mijn type (rs50) hebben ze niet op geschreven en mijn verzekeringsplaatje hebben ze verkeerd op geschreven. het gele blaadje dat ik kreeg toen ze hem in namen is maar voor een kwart in gevuld en echt onleesbaar. bij de rollerbank ging ook wel wat fout, en die brief is erg on professioneel omdat het getypt is en er is gewoon met pen op geschreven. ik heb zo nu al meer dan 10 x gebeld en ingesproken op de voice mail, omdat er nog spullen in de rs liggen maar ze bellen me niet terug. toen hij in genomen was ging ik die dag nog met mijn ouders naar het bureau en vragen waarom ze hem in beslag hadden genomen. die agent zei letterlijk dat ze de reden nog niet wisten en verzekerde mij dat ze dat na 2 weken wel wisten en me dus zouden bellen na 2 weken. dit duurde dus 3 weken.
aan al deze dingen kan ik dan nog wat doen om hem terug te krijgen of in ieder geval de boete minder te laten worden. en dan is het ook nog zo dat de verkoper ( een dealer ) hem aan mij verkocht als standaard, maar onbegrensd. er bleen dus 70cc en 19mm onder te zitten. ook op de bon staat dat hij standaard is dus ik denk dat ik bij de dealer de boete voor de 70cc wel van hun kan terug eisen. toen hij op de roller moest ging hij maar 35 omdat hij valse lucht aanzoog, en hij maakte niet te veel lawaai. heb ik aan al deze foute iets? en hoe moet ik alles dan regelen dat ik hem terug wil? kunnen jullie me aub helpen wat ik heb er niet veel verstand van. bedankt.
|