Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
13158 | henk huppelschoten | 6-11-2003 20:18 | Main Forum | 1928 | 36 |
Topicpost | |
Gepost door: henk huppelschoten | Gepost op: 6-11-2003 20:18 |
wheuj Zoals jullie in het topic mijn nsr PLOFT! hebben kunnen lezen doet mijn brommer eindelijk wat ik wilde en reed ik dus weer over de straten. Maar niet voor lang want toen ik iets te hard reed en na de volgende bocht rustig aan deed werd er ineens op mijn schouder geklopt ik keek achterom en jawel hoor 2(!) politiemotoren nou is dat op zich geen probleem alleen het feit dat er van die aparte figuren opzitten is iets minder. Ikke netjes stoppen hij zet zen helm af en toen begont ie hoor >WAAR BEN JIJ MEE BEZIG???? <uhm ik ben aan het rijden. >hij gaat wel heel hard he? <Begrenzers eruit meer niet. >Geef je certificaat maar >der mankeert vanalles aan dat ding he <nou buiten de snelheid niets hoor >en die band is ook niet goed he (dit verbaasde mij enorm want er zit net een nieuwe op) hij men gegevens opgeschreven >ik zal je matsen. >ik kom vandaag of morgen onverwachts bij je langs en dan zijn die dingen in orde anders ben je de lul Maar nu mijn vraag heeft er iemand een ori uitlaat liggen bij mij in de buurt? de rest heb ik wel alleen de uitlaat niet dus als iemand zich geroepen voelt een brommer collega uit de nood te helpen graag b.v.d. den henk |