Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1304 | NSRenne | 20-8-01?19:45 | Main Forum | 1035 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: NSRenne | Gepost op: 20-8-01?19:45 |
Met veel verdriet deel ik u mede dat mijn Honda NSR het leven gelaten heeft bij een smartelijk ongeval op 18/8/2001 A.D. Gelieve 1 minuut stilte te houden bij uzelve om mijn NSR te gedenken. bloemen noch kransen ______________________________ Damn I really loved my bike. Enfin, dus ik reed op fietspad met pechstrook ernaast, en er reed een Dax voor mij. Ik reed erachter, hij reed 70km/h. Ik wil hem inhalen, trek snoeihard op, kijk naar rechts en bekijk het Daxje. Dan kijk ik terug voor me en o wee, daar staat een BMW. alle remmen dicht (ik reed denk ik 80-90km/h) maar toch kloef m'n dierbare hondatje tegen die kutbmw geplooid. NSR perte totale, en mijn linkerenkel gebroken. Nu gaan de flikken morgen komen om verhoor, en hopelijk win ik, want je mag nu eenmaal je afwas niet staan doen op de pechstrook. (dat kutwijf zei dat ze haar spiegels aan het goedzetten was. Mijn kloten Gerard.) Kheb niet veel zin om nog veel te vertellen, pas gewoon op met die brommertjes want het is best wel gevaarlijk. OJa, draag ALTIJD (A-L-T-I-J-D) een helm. |