Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
13031 | StreetFighter | 31-10-2003 22:32 | Uiterlijk Forum | 6916 | 62 |
Topicpost | |
Gepost door: StreetFighter | Gepost op: 31-10-2003 22:32 |
EEEE!!... ik ben nog geen 16 maar ik wil duz een schakelbrommer kopen...liefst RS. Nu vind ik Street Fighters wel heel erg gaaf...en ik zou duz wel een ouder model rs (kost wat minder) willen ombouwen naar een streetfighter. Dan wil ik duz dingen van andere motoren af halen om zo een GRUWLIJKE streetfighter te maken... vooral het zitje wil ik veranderen... weten jullie misschien of dat mogelijk in verband met de breedte? (vooral de breedte van de bevestigingpunten) Ik lees wel overal dat alles passends is te maken, maar het moet wel netjes blijven en ik heb nog geen ervaring met polyester enzo en het moet duz nie mislukken want dat verkloot ik me geld weer. ik wil eigenlijk GEEN monoseat...zodat ik nog es iemand achterop kan nemen... Dit bericht is ge-edit door StreetFighter op 1-11-2003 9:13 ik merk dat ik een beetje veel commentaar krijg...maar ik vind streetfighter mooi duzz...misschien kennen jullie de kawasaki z1000? dat is duz een streetfighter...en die vin ik echt gruwlijk mooi...nie dat ik die ga namaken...maar dat idee Dit bericht is ge-edit door StreetFighter op 2-11-2003 11:48 |