Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
13000 | MB-SpEeDfReAk | 30-10-2003 13:50 | Main Forum | 626 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: MB-SpEeDfReAk | Gepost op: 30-10-2003 13:50 |
Ik moet binnenkort een nieuwe cilinder hebben, en nou zit ik te twijfelen tussen een 70 imi en een 70 eurokit, eurokit gaat volgens mij langer mee en is gewoon beter, maar gaat ie ook harder of trekt ie harder op, het gaat me niet echt om de snelheid maar ik wil hard optrekken, ik rijd nu met een hele oude 70 imi en een hele gare zuiger, powerfilter, 18 keihin(sproeier 100) 4 kleps membraam, proma uitlaat waar een gat zit bij het einde van me voorbocht en het tussenstuk en een gare proma demper, tw verhouding 15/45, wordt 14/45. (Ga binnenkort een std.snel(chroom)uitlaat kopen). Nou hiermee trek ik redelijk op en rijd ik ongeveer 80/85 km/h mee. Hoe hard zal ik dan met die eurokit gaan en zal ik sneller optrekken uitgaande van tw 15 en voor de rest dezelfde setup?ik ga dan btw zoiezo sneller als ik een nieuwe 70 imi haal, dan zal ik rond de 90 km/h rjden en wat harder optrekken denk ik, en wat zal het dan met eurokit zijn? (Heb btw versleten krukaslagers en versleten koppelingsplaten). Dit bericht is ge-edit door MB-SpEeDfReAk op 30-10-2003 13:54 |