Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12958 | bartos | 28-10-2003 14:18 | Main Forum | 7657 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: bartos | Gepost op: 28-10-2003 14:18 |
Ik was ff bij een van de brommer zakken hier geweest met een vriend van me omdat ik niks tedoen had dus ff lekker rijden, we rijden met een omweg trug en als we weer het dorp in willen gaan zie ik dat hij word aan gehouden omdat hij sneller is en redlijk vervoor me reed. Ik zag de motor agent de ander kant op rijden dus ik dacht heel ff dat ik mazzel had en sloeg direct ander weg in maar ik zag al dat de ander wouten naar mij wezen, Ik reed heel lang zaam richting een winkel omdat ik hoopte hij me niet meer zou zien. Komt hij naast me rijden. En ik stop en zeg beetje droog wat is er. En hij zegt volgme maar want er is rollerbank controle. Ik zeg waar dan?? Hij zecht bij de leembakker maar je had hem al wel gezien of niet. Ik nee hoor want ik zou deze weg al pakken naar de welkoop. Ik rij achter hem aan. Hij trekt snel weg en ik rij heel langzaam achter hem aan hij heel vaak om kijken waar ik bleef . Bij de rollerbank het standaard gebuuren kijken of me licht het doet en zo. Me knipper lichten deden het niet en claxon ook niet maar daar heb ik me onder uit geluld. Ik moest hem zelf op de roller zetten. De agent die ging rijden liet hem er af stuiteren. En schakelde heel slecht. Ik zij gelijk dat me bak niet verot hoeft. 1.1 kw 63 euro Ik kreeg geen proces verbaal omdat de agent die alles opschreef me dat later wou toestuuren. Tijdens het trug rijden richting huis reed ik heel langzaam in ze 2 dus niks opgevallen toen ik bijna thuis was gas weer open getrokken en toen ik wou over schakelen wou dat niet tot zeer lastig. Bij thuis komt gelijk politie gebeld om temelden dat me bak kapot is. (word straks door de de agent die me heeft bekleurd trug gebeld) Van de 1.1 kw vind ik erg raar omdat ik ongveer 3 weken trug vrijwilig op de rollerbank heb gestaan en toen maar 0.5 kw had. (project op school) Me voor wiel zat ook niet vast gelijk gezecht en toen beweerde de agent dat het allen voor hun eigen veilig heid was. Me maat heeft 1.4 kw en 86 euro hij moet hem af voeren en laaten zien. Als hij dan weer teveel heeft dan word hij in beslag genoommen. Als ik bezwaar in dien heb ik dan veel kans om schade vergoed tehebben??huis reed ik heel langzaam in ze 2 dus niks opgevallen toen ik bijna thuis was gas weer open getrokken en toen ik wou over schakelen wou dat niet tot zeer lastig. Bij thuis komt gelijk politie gebeld om temelden dat me bak kapot is. (word straks door de de agent die me heeft bekleurd trug gebeld) Van de 1.1 kw vind ik erg raar omdat ik ongveer 3 weken trug vrijwilig op de rollerbank heb gestaan en toen maar 0.5 kw had. (project op school) Me voor wiel zat ook niet vast gelijk gezecht en toen beweerde de agent dat het allen voor hun eigen veilig heid was. Me maat heeft 1.4 kw en 86 euro hij moet hem af voeren en laaten zien. Als hij dan weer teveel heeft dan word hij in beslag genoommen. Als ik bezwaar in dien heb ik dan veel kans om schade vergoed tehebben?? Dit bericht is ge-edit door bartos op 28-10-2003 15:40 |