Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
12887 DragoN 24-10-2003 23:58 Technical Forum 408 6

Topicpost
Gepost door: DragoN Gepost op: 24-10-2003 23:58
k vertel ff de hele situatie met me brommer:

k had dus laatst een probleem met me start motor en electronica, k d8 de start motor was kapot, en heb k m bijna een week of 2/3 moeten aanrennen, en niet zo lang geleden ging hij ook nog raar doen, ik geef gas en hij krijgopeens geen benzine (benzine lampje brande, dus ik tanken, maar t help meer heel ff, terwijl de tank niet leeg was), na n tijdje deed de choke t ook niet meer, en begon t olie lampje te branden, verder reed hij redelijk zonder problemen, en toen ging hij weer raar doen (dus ik geef gas krijgt geen benzine, komt niet hoog in toeren, in de powerband doet hij nix (n soort geluidje als je normaal rijd en bij begint kuren te krijgen net of er iets is op geblazen en mindert snelheid) nou nu heb k laatst olie ververst (castrol, volgens die man beste wat je kunt krijgen) en doen k de tankkap optilde zag ik dat t massa kabeltje van de start motor geen schroeg had, dus ik dat vast schroelie lampje te branden, verder reed hij redelijk zonder problemen, en toen ging hij weer raar doen (dus ik geef gas krijgt geen benzine, komt niet hoog in toeren, in de powerband doet hij nix (n soort geluidje als je normaal rijd en bij begint kuren te krijgen net of er iets is op geblazen en mindert snelheid) nou nu heb k laatst olie ververst (castrol, volgens die man beste wat je kunt krijgen) en doen k de tankkap optilde zag ik dat t massa kabeltje van de start motor geen schroeg had, dus ik dat vast schroeven, start motor en alle electronica weer helemaal goed! de motor begint langzaam beetje bij beetje weer normaal te doen. nu gister laatst precies t zelfde (maar olie zit nou wel goed) en benzine lampje brand (terwijl als k de tank open maak er nog wel genoeg in zit denk ik) na tanken komt hij ook weer langzaam goed, alleen de dag dr na deed hij dat iritante trugvallen nog 1 keer en toen niet meer, maar kan t ook door de kou ofzo komen d8 ik? moet de nu in de winter in lage of juist hoge toeren rijden?
ven, start motor en alle electronica weer helemaal goed! de motor begint langzaam beetje bij beetje weer normaal te doen. nu gister laatst precies t zelfde (maar olie zit nou wel goed) en benzine lampje brand (terwijl als k de tank open maak er nog wel genoeg in zit denk ik) na tanken komt hij ook weer langzaam goed, alleen de dag dr na deed hij dat iritante trugvallen nog 1 keer en toen niet meer, maar kan t ook door de kou ofzo komen d8 ik? moet de nu in de winter in lage of juist hoge toeren rijden?

enne wat kan t verder zijn, wat ik denk, dat er iets mis is met de benzine tank, verstopt ofzo??

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved