Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
12873 Nick 23-10-2003 22:13 Main Forum 3327 61

Topicpost
Gepost door: Nick Gepost op: 23-10-2003 22:13
Het zal weinig mensen zijn ontgaan denk ik -> als gevolg van een crash op de server is de site een aantal dagen uit de lucht geweest.
Netmasters had de boel snel weer in de lucht, maar een aantal specifieke instellingen die vooral voor ons belangrijk zijn wilde niet echt meewerken.

Tevens moest de database worden gerecovered, en dat bracht ook even wat vertraging met zich mee.
Er zijn een aantal gallery's verloren gegaan (gepost na 5 oktober), en er zijn een paar brommerforum-afbeeldingen (gebruikt in de FAQ etc) weg.
Nou dat moeten we maar voor lief nemen. Mensen die hun gallery missen moeten hem maar opnieuw aanmaken, en die faq afbeeldigen zal ik proberen zo volledig mogelijk terug te krijgen.

Gelukkig valt de schade dus erg mee en is het puur de downtime die vervelend was.

Maargoed, we zijn weer terug. Hopen dat het zo blijft!

edit:
De database bevatte helaas toch een paar fouten. Ik denk dat ze er nu allemaal uit zijn, maar mochten er mensen op wat voor manier dan ook problemen ondervinden die ze voorheen nog hadden, graag melden aan mij (email: nickhuysmans@chello.nl ).

Dit bericht is ge-edit door nick op 24-10-2003 17:11

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved