Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12814 | mt-driver | 15-10-2003 21:01 | Technical Forum | 1350 | 17 |
Topicpost | |
Gepost door: mt-driver | Gepost op: 15-10-2003 21:01 |
Deze week heb ik mijn 13mm keihin carburateur vervangen door een 18mm. Nu ben ik druk bezig met het afstellen hiervan maar dit gaat niet echt soepeltjes. Mijn setup: 50 Zeta Afgevlakte kop 18mm Keihin Standaard luchtfilter met grote slangen en een vertanding van 13:43 Nu haalde ik met deze setup met mijn 13mm een nette top van rond de 70 op mijn teller (lichtelijk afwijkend dus zal wel iets van 75 km/u zijn). Nu met mijn 18mm heb ik last van uitvallen van de motor bij snelheden hoger dan 55 km/u. Ik ben begonnen met een 68 sproeier en dit bleek te klein nu zit ik inmiddels op 96, waarbij ik alle tussenliggende maten geprobeerd heb, maar zelfs nu slaat mijn motor af wanneer ik over de 55 kom Bij de sproeiers 78 en 80 trekt de motor lekker in de onderste toeren en trekt hij vlot door. Maar bij de sproeiers 85 90 en 96 (waarbij hij nog steeds doodvalt) trekt hij minder in de onderste toeren, het optrekken is hierbij dus matiger geworden. Ik heb de kleur van de bougie al paar keer bekeken en bij 85 begon tegen bruin aan te kleuren met nog een beetje wit. Dit leek mij te duiden op een te kleine sproeier dus ben ik een grotere gaan plaatsen. Maar met die 96 (leek me groot zat) slaat me motor nog af. Nu mijn vraag: wat doe ik fout, of wat zie ik over het hoofd? (ik kon in de search en faq niks vinden) |