Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
12773 rs50 virus 14-10-2003 9:42 Main Forum 2124 29

Topicpost
Gepost door: rs50 virus Gepost op: 14-10-2003 9:42
afgelopen zaterdag was dat plastic kapje op je carburateur zit waar je gaskabel ingaat dus afgebroken waardoor hij allemaal valse lucht aan zoog. ik kon niet eens harder dan 40!!!! maar goed, moest ff wat ophalen bij mijn tante. rij ik dus vanaf uithoorn naar mijn tante in hoofdorp en wat denk je, aangehouden. ik dus mee naar die rollerbank en helemaal uitgelegd dat hij het niet doet, zij natuurlijk niet geloven en hij word op de rollerbank gezet. hij liep vet kut en liep ook maar 40. zei die gast van de TD dus zo van: komt je wel goed uit he?!
ik denk zo: ja dat komt me seker goed uit want normaal loopt hij 115. die gast vraagt of er een begrenser opzit? ik zeg nee. zegt ie dat als ik het nu eerlijk zeg dat ik er dan geen boete voor krijg. dus ik zeg ok, daar zit ie, maar hij staat toch uit anders ga je echt heel langzaam. hij geloofd me niet en zet hem aan, en inderdaad hij gaat nog onder de 20. die gast zet hem uit en kijkt naar binnen, "das een 19mm carb he" zeg ik van geen idee, heb er geen verstand van. ik heb hem 2e hands gekocht. hij zet hem weer op de bank en ja hor, kapot. deed helemaal niets meer. zelf de startknop deed het niet en je kon hem niet eens aanlopen. maar goed. agent zegt: als ik jou was zou ik hem nu maar aan de praat krijgen anders nemen we hem mee:-0 . ik zei dat ik dat niet kan en dat ik hun aansprakelijk stel dat ze hem hebben gemold. gaat die gast een beetje in en rond mijn brommer kijken en hij zag dus dat het geen nederlandse brommer was en dat hij uit italie komt. ik denk van kut, hoe weet hij dat nou. ( hij is helemaal niet goedgekeurd voor de nederlandse weg). hij moest dus mee en ze gingen alles uitzoeken. nu moet ik dus 14 dagen wachten en dan krijg ik bericht of ik hem terug krijg en wat de boete is en wat er verder gaat gebeuren. als ik hem terug krijg zitten alle spullen er nog op omdat hij vertelde dat ze niet meer strippen. ze gingen ook uit zoeken of het wel een 50cc was. maar voor zover ik weet is het gewoon een 50cc. als het meer is, krijg ik boete omdat ik op motor rij, geen 18 ben, en omdat mijn "motor" niet verzekerd is. en dan ook nog alles voor de brommer. maar wat wel beter is, is dat ze nu niet kunnen bewijzen dat hij harder gaat dan 40 .
weet iemand wat de boete zal zijn en of ik hem wel terug krijg?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved