Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
12771 Martijn 14-10-2003 0:31 Main Forum 1461 26

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 14-10-2003 0:31
martijn is op een postspree

goed, had et ook al op het motorforum gevraagd maar daar kwamen imho niet genoeg reacties.

De z400 die ik heb, mn pa werkt dus bij het cbr en kwam er via een gozer daar achter dat de Z400 26kw heeft...tenminste...een z400 staat geregistreerd als 26kW motor.

niet zo mooi.
Dan kan ik er dus niet op als ik 18 ben.

Kun je wel zeggen: ach..doe je een ringetje in dit en dat.. .en dan heeft ie minder kw..

das niet het probleem...hij heeft ongetwijfeld minder dan 25kw omdat dat ding al major oud is. maar het probleem is dus dat ie geregistreerd staat als 26kw.

nu kan ik 2 dingen doen. De verzekering benaderen en vragen of ze er mee accoord gaan dat ik met mijn lichte rijbewijs op dat apparaat rij, aangezien ie waarschijnlijk toch minder dan 26kw heeft.

Dat wil ik dan zwart op wit hebben zodat ik bij een ongeluk alsnog verzekerd ben.

Wat ik nog meer kan doen is: de motor evt. begrenzen en em opnieuw laten keuren bij de RDW....maaaaarr dat gaat vlgs mij enorm veel geld koste....wie weet hoeveel?

wat is het verstandigste om te doen?

de politie zal er niet moeilijk over gaan doen dat k 1kw te zwaar rij, maar de verzekering kan bij een ongeval dus wel moeilijk doen.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved