Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12660 | MB125-power | 9-10-2003 17:44 | Main Forum | 1271 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: MB125-power | Gepost op: 9-10-2003 17:44 |
rijd ik gister rustig over de weg iets buiten het dorp komt er ineens een vrachtwagen zonder te kijken achteruit van rechts de weg opzetten ik kon nog net ontwijken of ik klapte erop net zoals een busje da achter mij reed . maar toen ik deze wage ontweek kwam ik op de andere weghelft terecht waar net een auto aan kwam rjden dus schoot ik de berm in waar helaas plassen lagen van een meter breed en 10 cm diep (kapotgereden door vrachtwagens) waardoor ik begon te zwabberen als een gek maar het ergste was dat ik niks zag door al het water wat omhoog spatte - ik reed denk ik 3 of 4 meter door die plas naast de weg toen ik ineens een rotklap voelde en hoorde en voor dat ik het wist lag ik 4 meter verder en me brommer lag helemaal uit elkaar (maar draaide nog wel ) toen stapte ik op en rende naar mijn brommer omdat ik allemaal benzine zag lekken op dat moment had de chauffeur van de vrachtwagen ook door wat er gebeurd was en draaide zijn raam open en vroeg ´´Heb ie wat´´ ik zij nee en toen reed die gewoon weg . maar het busje wat achter mij reed op het moment toen ik uitweek en dus ook alles gezien had ging er onmiddelijk achteraan om zijn nummer op te schtrijven en zijn kenteken ik heb die zelfde middag in de zaak nog een taxatietje gedaan en kwam op 703 euro schade heb daarna het bedrijrf gebeld en ze gingen het bij de verzekering opgeven en zouden die chauffeur eens aan de tand voelen . nou dat wou ik ff kwijt |