Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12629 | JIMMY | 8-10-2003 14:21 | Technical Forum | 920 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: JIMMY | Gepost op: 8-10-2003 14:21 |
Ging zonet ff een testritje maken met mn nsr.. het regende ook nog nu het probleem: als ik optrek stotterd hij, en ook voor de powerband stotterd hij best erg, ik kan geeneens rustig op 6 á 7000 rpm rijden omdat hij stotterd.. denk zelf dat hat aan de ontsteking ligt, die staat helemaal naar links gedraaid (tegen de klok in dus) veels te laat ofnie? maar vanmiddag wou ik de ontsteking iets naar rechts draaien (met klok mee ) en toen wou ie helemaal niet starten..? hij blijft ook niet op een mooi toerental lopen, de wijzer beweegd en trilt de hele tijd..? Hij reageer ook niet lekker op het gas, als ik rij en ik laat het gas los, laat hem ff uitrijden en geef daarna weer gas, doet ie eerst bijna niks, en met wat gestotter pakt hij hem weer op.. en hij is onderweg ook 3 keer uitgevallen ik reed met zo´n 7000 rpm, doet ie ineens bwooooop, starten deed ie ook niet, ff 5 minuten gewacht deed ie het weer, en dat deed hij dus 3 keer..? (tank zat btw helemaal vol..) zit 105 sproeier in, 18 keihin, twin-air.. GE2 (ori 50snel) cilinder (opgeboord naar 43mm) Wat kan dit allemaal zijn..) nog iets onnuttigs onder het rijden kreeg ik ineens een steen op mn vinger, ik denk mwah, zalwel kijk ik later naar mn vinger.. helemaal onder het bloed En daarna viel mn brommer weer uit en blies de olifant het hele verhaaltje uit shit wat een verhaal Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 8-10-2003 15:23 |