Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
12617 Zeta-boy 7-10-2003 20:01 Main Forum 2290 32

Topicpost
Gepost door: Zeta-boy Gepost op: 7-10-2003 20:01
Ik ben er weer even. Er komt nu eindelijk schot in de zaak wat betreft de computer. Dus binnenkort zal ik weer wat meer online zijn. Helaas kon ik de functie van Admin niet meer vervullen. Dat kwam gewoon omdat ik te weinig tijd had om online te zijn en omdat ik zonder computer zat.

Ondertussen zijn er bij gelukkig/helaas weer wat veranderingen geweest.

Waarom helaas? Nou de FZR is ook naar de kloten gegaan. Ook dit keer was het het blok weer. Hoe dit voor de tweede keer bij mij heeft kunnen gebeuren weten we niet. Feit is dat het gewoon zwaar klote is. Ik had 3 mogelijkheden om dit probleem op te lossen en na 1,5 dag was de knoop door gehakt. Ik heb een 1999 Yamaha YZF R6 gekocht.Hoe ik dat heb kunnen regelen ga ik jullie niet lastig meevallen. Ik ben er echt superblij mee en hij is 1,5 jaar eerder gekomen dan eigenlijk de planning was. Verder gaat alles goed met mij en ik ben gelukkig nog niet dood en ik heb ook niet een ongeluk meegemaakt zoals sommige van jullie begonnen te denken.


Ook al ben ik geen admin meer, ik blijf het forum toch volgen en zal ook af en toe op meetings verschijnen.

Tot snel en de groeten.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved