Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
12539 Pol de MT5 Crosser 4-10-2003 17:53 Technical Forum 1804 17

Topicpost
Gepost door: Pol de MT5 Crosser Gepost op: 4-10-2003 17:53
Huh ik snap er niks meer van.

Ik heb een blokje van een vriend van mij aan de kant van het vliegwiel opengemaakt. Er zat wat vuil in en ik had dat helemaal schoon gemaakt. Ik ben express niet aan het schakel gedeelte gekomen omdat ik niet precies weet hoe dat zit dus toen ik klaar was nieuwe pakkingen enzo en blok weer netjes dicht. Ontsteking er op enzo blok onder die MT.

Maar nu.......hij staat in zijn 1 en als je de pook omhoog doet schakelt hij niet. Niet naar zijn vrij maar ook niet naar andere versnellingen....je hoort zeg maar die klik niet. Ook als je hem een klein stukje naar voren rijd (waneer hij dan vaak wel pakt) doet hij niks. Ik moet wel er bij zeggen dat voordat ik het blok openmaakte ging hij nogal beroert in zijn vrij. Als hij stationair draaide kon je hem niet in zijn vrij krijgen en als je hem dan uit zette sprong hij gelijk in zijn vrij.

Ik snap niet hoe dit kan..... ik ben al naar de fietsenmaker geweest voor advies en hij zei dat er een of ander veertje los gegaan kon zijn aan de kant van de koppeling maar die kant heb ik niet eens opengehad dus daar ga ik ook niet naar kijken.

Weet iemand wat het zou kunnen zijn.
Graag fatsoenlijke antwoorden

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved