Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1253 BIGwillie 14-8-01?22:03 Main Forum 477 9

Topicpost
Gepost door: BIGwillie Gepost op: 14-8-01?22:03
Ben gister weer met Daan en Dennis (jongens van motormaniacs.nl) naar zandvoort geweest voor de Buelldag. Was kei gaaf. Echt prachtig al die gave Buells bij elkaar en vooral het geluid is gewoon met niks anders te vergelijken.(vanwege al de open uitlaten die iedereen eronder had liggen). Ook de heen en terugweg achterop de motor was heerlijk en het kwijl kwam uit mn bek van al de gave wheely's die Dennis maakte.
Hier een impressie:

Hardcore Bueller!


De X1 Lightning van Hein:


Olaf op zijn X1:


Olaf die er lekker tegenaan gaat:


Ferris die flink aan het boenderen is:


De VTR SP1 met camera's voor de video (mooie motor maar een kutgeluid met die originele dempers:


Ahum...hier en daar wat meer grondspeling zou geen kwaad kunnen!!

P.S. bij sommige motoren braken de schakelpedaals af nadat ze te lang over de grond hadden geschuurd!:n

Hier Olaf (links) en Dennis op de foto:


Dennis (links), Daan(midden) en ikzelf (rechts) op de foto (let maar niet op hoe ik kijk want ik heb daar net een half broodje hagelslag naar binnen gefrot).
Wat vinden jullie trouwens van mijn gloednieuwe motorjas met CE-protectie en alles erop en eraan?
Trouwens best mooi die Buell op de achtergrond.


En ook de jongens van Kickstart waren aanwezig:


Op het einde van de dag heb ik nog een paar ronden meegescheurd over het circuit in een VW Golf VR6!! Was lekkuh!

Hier nog een impressie van hoe je nou ECHT een wheely moet maken. Dit is trouwens Dennis op zn eigen KTM Duke.






Hier Jefim:


Dat noem ik nou nog eens rijden!!!
Reacties graag.



[IMG]null[/IMG]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved