Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
12518 ultimate crosser 3-10-2003 16:26 Technical Forum 2151 35

Topicpost
Gepost door: ultimate crosser Gepost op: 3-10-2003 16:26
hey mensen sorry dat het zo lijkt alsof ik heel dom ben maar toen jullie net een brommer hadden wisten jullie ook toch niet alles meteen. ik heb dat ding net 2 maanden ofzo en moet zeker meteen weten hoe ik di cilinder er goed af moet halen en er weer op doen en wat compressieverhouding is. nu weet ik het uiteraard wel omdat ik het en x gedaan heb maar ja alles moet je toch een x leren. daarom wil ik jullie hulp zodat ik alles over die brommer weeet na een tijdje. er zit nu een 12 tandwiel voor en 53 achter. ik kan nog een 54 er op zetten. mijn brommer heeft 12mm mikuni 66 sproeier std luchtfilter std demper std alles ongeveer behalve de cilinder daar heeft de vorige eigenaar mee gekloot. zit nu een membraam op dus gaat ie 65 km/h. t is een ts50x. als ik nou die 54 achter tandwiel er op zet hoe hard zou ie ongeveer gaan. want ja ik wil lekker zo snel mogelijk optrekken. kan ik dan ook de 94 sproeier die ik heb er op zetten of maakt dat niet uit want dat ding gaat niet echt harder door een hoger getal sproeier.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved