Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12485 | Martijn | 2-10-2003 0:04 | Main Forum | 2785 | 50 |
Topicpost | |
Gepost door: Martijn | Gepost op: 2-10-2003 0:04 |
dus...ik zat op school...bij natuurkunde...beetje mn piemel hard te maken enzo... zit die leraar zo te lullen van: ja in mn schuur staan wat fietsen enzo....en nog een spartamet ... ik herinnner me uit de 2e dat ik een spartamet van mn mentor zou kope voor 100 gulden maar die werd toen gejat voor zn deur (zet em dan ook op slot ) goed..dus ik schreeuw door de klas: heeeeeeeeee L*L verkoop je dat ding...maar helaas....hij hoorde het niet dus later zegt ie zo van..ja moet eigenlijk die spartamet verkopen... dus ik roep weer: heeeeee L*L....hoeveel?? maar helaas..hij hoorde het weer niet..... dus hij komt langs ..ik zo.....heeeeeeeeee meneer wat moet die spartamet kosten?? hier volgt het gesprek: - wat moet ie kosten? * wat wil je er voor geven? - wat wil je er voor hebben? * wat wil je er voor geven? - wat wil je er voor hebben? * wat wil je er voor geven? (martijn is een masteronderhandelaar ) - weinig * wat is weinig - weinig * hoeveel is weinig - niet veel * wat is niet veel? - weinig * in euros? - oow...40? * mwah..zal er es over denken. dus...ik hoor binnenkort of ik een spartamet kan ophalen voor 40 euro (duur vinden jullie?) dus voor de aardigheid nog ff gevraagd of ie liep..hij zo: nee hijs vies, 2jr stilgestaan...en band staat plat (ga er een 18" crossband opgooien dus...dan kan ik daar mee naar school...ik ga em niet verzekeren want dat vind ik onzin..tis gewoon een fiets... |