Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12468 | scooterkiller | 1-10-2003 3:28 | Meeting Forum | 8016 | 178 |
Topicpost | |
Gepost door: scooterkiller | Gepost op: 1-10-2003 3:28 |
Ik organiseer de NH meeting deze keer (voor de mensen die dat nog niet wisten) en daarbij zo als je ook in het begin topic van de NH meeting kan lezen is er ook een race op een grote wielerbaan op prive terein (geen oval maar een TT assen in het klein idee baan), 5 km lang ofzo is de baan met mooie bochten en lange rechte stukken. Dit gaat helaas niet door want ik ben verkeerd geinformeerd op de planning staat nu een buitenkartbaan om te op te racen. Ik ben er druk mee bezig. Om een beetje een overzicht te krijgen en klasses te maken wil ik graag weten wie er allemaal mee doen met de race en sprint op de racebaan met hun meissies (brommers) Geef even aan hoeveel cc en welke setup je voorderest hebt en in welke klasses je wilt mee doen. Schrijf je daarnaast ook even in bij de event om het overzichtelijk te houden. Klasses : 50cc 50cc cross 70cc 70cc cross 80cc 80cc cross 80cc+ 80cc+ cross cross staat voor de crossers omdat een 70cc crosser vaak langzamer loopt dan een 70cc racer daarom. Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 13-11-2003 19:46 |