Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12447 | huh | 29-9-2003 23:13 | Technical Forum | 4570 | 28 |
Topicpost | |
Gepost door: huh | Gepost op: 29-9-2003 23:13 |
Okee, topic titel zegt het al...mn MT'tje heeft een heel slome gasreactie, als je in zn 1 optrekt komt ie veelste traag op toeren en in de rest van de versnellingen is het nog erger. Verder heeft maakt ie gewoon zeer weinig toeren, in zn 4 rijdt ie net 60 met twv. 16-47...dit trok mn 50 snel zelfs Setup is nou: 70 imi met 70 kop 16mm carb Giannelli uitlaatje Twv 16-47 Nou goed, ik heb/had het idee dat het iets met mn carb afstelling te maken had...toen ik die 70cc kreeg heb ik er een 180 mikuni sproeier in gedaan met de gedacht van "dat zal wel redelijk rijden"...verder heb ik 2 luchtfilters (allebei van die gare powerfilters maar goed)...de een laat veel lucht door, de ander weinig. Goed, hij reed toen nog redelijk door, maar net vol gas miste ie wat...net te kleine sproeier. Door naar 210 mikuni...zelfde verhaal. Toen over naar Keihin 120 en daarna 135. Weer gestotter bij vol gas . En nog steeds te arm. Goed, nou weet ik dus echt niet meer wat ik moet doen, de ene keer is de boel te arm, de andere keer te rijk, dat ie pruttelt kan ik nog accepteren, maar die trage gasreactie en het feit dat ie 3/4 gas in zn 4 maar 60 rijdt (@ een schandalig lage hoeveelheid toeren) vind ik gewoon irritant en gevaarlijk, aangezien me dat doet denken aan mn ouwe 70 imi (paar maanden geleden stuk gelopen, op ongeveer dezelfde manier ). Toen gaf ik mn 50 kop op een 70cc de schuld, maar dit is gewoon netjes een 70 kop... Ik heb zelf natuurlijk aan valse lucht gedacht, maar dat lijkt reuze mee te vallen. (bijna) niet bij kop- en voetpakking, bij de koppakking zit er zelfs vloeibare pakking tussen, bij de carb en bij het membraan is het ook niet zo erg. Bovendien heb ik nog gewoon stationair en dat had ik normaal ook niet bij valse lucht. En zon aso grote sproeier is gewoon te... Heel verhaal, ik hoop dat er nog mensen zijn die de moeite nemen het te lezen...en te antwoorden edit: ow jah en ik heb al 80.000 bougies geprobeerd, zal er nog wel meer gaan proberen...kan zijn dat als de boel te warm wordt, bougies kapot gaan enz enz... Dit bericht is ge-edit door huh op 29-9-2003 23:17 |