Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1240 Nick 13-8-01?17:35 Main Forum 2865 56

Topicpost
Gepost door: Nick Gepost op: 13-8-01?17:35
Wat er de laatste tijd is veranderd aan het forum:
-Er is een gallery bij gekomen. (echt waar joh? )
-De outbox-functie van de inbox heeft wat icons gekregen voor de duidelijkheid (ga maar kijken als je niet weet waar ik het over heb, [URL[t]]inbox.asp?action=outbox[/t]hier[/URL])
-De Quote's zijn qua uiterlijk iets aangepast
-Het is voor de moderators nu mogelijk om topics te verwijderen, zodra een topic heel storend is of er een dubbelpost is gemaakt.
-Ik ben bezig geweest met het versnellen van het script waar alle topics op staan (topics.asp). Ik ben er achter waarom het relatief langzaam is. Echter, om dat op te lossen zijn er een aantal ingrijpende handelingen nodig die ik nog even op zich laat wachten. Daar ga ik mee verder als de boel op de server van Jordi draait.

Maargoed, wat ik van jullie wil weten:
Zijn er dingen die je nog graag ziet op het forum?
Dat kunnen verbeteringetjes zijn als spelfouten, of dingen waar je je aan stoort, maar ook een hele nieuwe afdeling (zoals de gallery dus laatst).
Ik las laatst een topic terug waar mensen de suggestie deden om zeg maar topics te 'ordenen' op inhoud. Alleen wél zo dat alle posts nog gewoon in 1 forum terecht komen.
Zelf zat ik te denken aan een kleurtje voor de topics, waarbij bijvoorbeeld rood staat voor 'brommers', groen voor 'computers', geel voor 'tuning', en blauw voor 'overig' ofzo (das gewoon een voorbeeld voor de duidelijkheid).
Wat is jullie mening daarover?

(P.s. dit is zeg maar een beetje zoals men op tweakers.net ook heeft gedaan. een rood icoontje is hardware, blauw software etc.)

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved