Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12361 | Martijn | 27-9-2003 0:01 | Main Forum | 10391 | 232 |
Topicpost | |
Gepost door: Martijn | Gepost op: 27-9-2003 0:01 |
goed...vlgs mij mag het helemaal niet...maja..k doe het toch (een bepaald iemand met autoriteit zei dat ik het gewoon moest doen )... ik heb dus een neie digicam..en daar kan ik filmpjes mee maken... en dat heb ik gedaan.. kheb maar een compilatie gemaakt..is kleiner.. kansloos op het schoolplein zitten en een naar wijf filmen en zeggen dat ze smerig is, en dan fietspolitie uitlachen. kansloos door de school lopen en 1000x op de "geef gvd nu mn geldterug" knop van een snoepautomaat drukken. kansloos op mn werk zitten en zien hoe een marokkaanse collega een geit nadoet, en zn broertje een jongetje eh...misbruikt ofzo. kansloos in de snekbar staan en vreten bestellen kansloos wheelien, eraf vallen en erachteraan rennen...maar toch gas blijven houden om te zorgen dat ie op zn achterwiel blijft, en er dan weer op springen. die met die marokkaanse jongen (zijn toffe gozers op mn werk ) die ene oudere gozer heb ik wel es achterop gezeten op R6 in de stromende regen denk dat mn lycosaccount lekker snel vol zit. Hieronder staat ie!!!!!!! Down hier het kansloze filmpje (13 MB ofzo) Dit bericht is ge-edit door Martijn op 27-9-2003 0:54 Dit bericht is ge-edit door Martijn op 27-9-2003 18:54 |