Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
12289 Teunmenator 24-9-2003 15:07 Technical Forum 779 11

Topicpost
Gepost door: Teunmenator Gepost op: 24-9-2003 15:07
Ik open even een nieuw topic met alles op een rij want op dat andere topic reageerde niemand meer.

Probleem: de caberateur (16mm mikuni voor een DT (die met 2 boutjes op het spruitstuk))loopt over.

Hij lekt dus niet over de vlotterbak heen zeg maar. Ik heb al geprobeert het op te lossen met het verstellen van de vlotter maar dit hielp nix. Verder heb ik alles schoongemaakt.

Wat ik nu nog heeel misschien kan doen is:
-de conische naald heelll licht bijschuren (te risico vol?)
-dat rode pakking dingetje vervangen want om "de schroef zit waar het naaldje doorheen gaat" dat zou ik dan vervangen door pakkingpapier ik weet niet of dat werkt?
-ik heb al gebeld naar de brommerboer maar een nieuwe naald + omhulsel kost 14 euro en aangezien ik deze heb gekocht omdat die andere benzine en lucht lekte is dat een beetje duur (en ik weet niet cker of dat het probleem is).

Ik heb al een keer de gasnaald gewoon met mijn vingers dicht gehouden en volgens mij lekte die toen een heel klein beetje. (ik twijfel dus wel)

weet iemand of ik iets over het hoofd zie?? of mag een vlotter helemaal geen speling hebben (zeg maar strak om dat pinnetje heen zitten waar ie aanhangt).

Ik wil hem uiteraard snel gemaakt hebben want ik moet gewoon naar de brabantmeeting...

Waarom kan niemand carburateur spellen

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 24-9-2003 19:23

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved