Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12288 | Pistonpen Paultje | 24-9-2003 15:06 | Technical Forum | 1750 | 29 |
Topicpost | |
Gepost door: Pistonpen Paultje | Gepost op: 24-9-2003 15:06 |
Ik rijd nu al enige tijd op mijn MTX-sh, maar het blijft knagen: 'waarom wil hij niet vooruit?!?' De setup is: 70 zeta, 18mm keihin proma uitlaat (+demper) Maar toch rijd ik niet veel harder als een origineeltje. Een top van 70/75 en optrekken als een mietje. Er is me zelfs een keer gevraagd of ie niet origineel is ofzo Sterker nog, op de rollebank in de vakantie (werden aangehouden) maakte ik niet meer dan 0,7kw/0,8kw. en mocht ik door omdat ik origineel leek te zijn. (wat misschien wel scheelde, ik had 30kilo bagage achterop, die ik er niet hoefde af te halen.) hij kwam niet eens op top in z'n 3. Het vage is, hij draaid wel giga veel toeren(meer dan ik van andere ben gewent iig), en na de 10k of 11k tot de +-13k lijkt hij 'ietsjes' meer te trekken (vaag laat nietwaar?) Ik zelf zat al aan de volgende dingen te denken die het zouden kunnen zijn: - uitlaat dichtgekoolt (gecheckt, was het niet) - luchtkanalen verstopt (gecheckt, was het ook al niet) - Membraam naar de klote (een ander hielp heel even inimini ietsjes, maar na 50 km leek die pret ook over.) - Electronisch (CDI en Bougie vervangen, was het niet) - Carberateur niet in orde oid. (was het ook niet) - Zuiger verkeerdom of versleten(was het ook niet, cilinder leek ook nog gaaf) Ik ben nog van plan om mijn ontsteking te vervroegen, maar ik denk niet dat ik daarmee veel power zal winnen. Dus daarom vraag ik jullie ten hulp.... |