Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
12277 Steve_ZHC 23-9-2003 23:21 Main Forum 4389 62

Topicpost
Gepost door: Steve_ZHC Gepost op: 23-9-2003 23:21
Ok, ik baalde de afgelopen 2 of 3 weken als een stékker!
Ik had wél internet (MSN en Kaas-a) maar mijn MS internet explorer was kapüt jah!

In de tussentijd heb ik mijn auto een beetje mooier gemaakt (zie mijn gallery @ GALLERY

Ff de huidige specs, en wat ik nog wil doen.

Ik heb
* sportief interieur, incl. achterbank en deurpanelen (75e)
* 14" sportvelgen (inmiddels al mijn 2e paar; hiervoor had ik 'gewone' 5 spaaks met de ori bandenmaten ensow (175-70-R13)
* een giga kist met een 200w subwoofer, een beste tweeter (sluit ik af denk ik) en een lullige 120w versterker voor alleen mijn splinternieuwe 70w RMS ovale JBL boxen, maar moet ik nog aansluiten, voor mijn woofer moet ik nog een versterker met filter hebben (inbox pliez),
* kofferbakklep 'clean', op een NL sticker na, moet ik er nog af föhnen


Ik wil:
* lage bumpers v+a, sideskirts, achterklepspoiler,
* gordelpads,
* voorkant verlagen, achterkant verstijven (al besteld)
* aluminium vloermatten (al besteld)
* 1600 GT motorblok (88pk), of RS turbo blok (130pk), maar de RDW kan moeilijk doen bij een vermogensstijging met meer dan 40%
* sportstuur
* demper aanpassen (zit nu een gat in de achterwand voor geluid, maar ik heb nu 2 van die Remus pijpjes liggen, die las ik erop)
* voorpootbrug (onder de motorkap, tussen de voorvering, wordt 'ie stijver van)
* hoogglans zwart spuiten
* ruiten blinderen (coaten, met APK certifivaat)

Verder nog wat kleine dingen zoals de klepstoters af laten stellen, distributieriem vervangen, wielkasten en sommige delen opnieuw tectileren (soort teerlaag, tegen de pekel en de zooi )

Iedereen ff HOT stemmen hé

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved