Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
12085 | scooterkiller | 16-9-2003 22:56 | Meeting Forum | 23561 | 803 |
Topicpost | |
Gepost door: scooterkiller | Gepost op: 16-9-2003 22:56 |
Omdat er verwarring was in het vorig topic open ik dit topic. Event : NH Meeting (wat je deze keer zeker niet wilt missen) op Zondag 23-11-2003 in Amsterdam Trefpunten : - Meetingpoint 1, Haarlemmerpoort tussen 11 uur en 11.30 uur voor de mensen uit het noorden. - Meetingpoint 2, RAI tussen 12 uur en 12.30 uur voor de mensen uit het zuiden eventueel later als je oponthoud hebt bel mij dan op dit nummer : 0630117024. Zie voor waar dat is de plaatjes onderaan Daarna : - Richting de Wallen waar we met zijn allen bij het beroemde café waar Rijk de Gooier ook komt op de Nieuwmarkt wat gaan drinken (een ideale plek om foto's te schieten en even lekker te kletsen bij een drankie) - Richting Dam voor de Macdonalds junkies die komen (waar ook een Burger King zit en een Kentucky Fried Chicken). - Hopelijk richting een buitenkartbaan om te racen, ik ben het aan het regelen, wegens verkeerde informatie gaat de wielerbaan niet door. - Richting de kartbaan. Hierbij nog even een vraag, welke kartbaan : 1. Sloterdijk - Bleekenmolen race planet. 2. Zaandam - Kart City. 3. Zwanenburg - Silverstone (tevens lazerschieten). Laat even weten welke i.v.m. reservering. Over het racen op de baan : 1. Als je valt dan is het je eigen risico 2. Er zitten een paar veradelijke bochten in dus ik ben ervoor dat je eerst een proefronde rijdt voordat je gaat racen om verasingen te voorkomen 3. Brommers met abnormaal veel lawaai worden niet toegestaan op de baan en liever ook niet op de meeting in verband met de bewoners eromheen 4. Er komen snelle jongens dus weet waar je aan begint 5. Om je in te schrijven zie dit topic http://www.brommerforum.nl/showtopic/12468. Amsterdam Globaal : Meetingpoint 1 (Haarlemmerpoort) tussen 11uur en 11.30uur : Meetingpoint 2 (RAI) tussen 12uur en 12.30uur : Ik ga het nog even verder uitwerken maar hierbij heb je alvast een idee. P.S. als je wilt karten, wat drinken en eventuel eten zorg dan wel dat je geld mee neemt. Karten is zo een beetje het duurste, het eten en drank ligt aan je zelf. En nog iets heel belangrijks : Als iemand zich niet gedraagt en bijvoorbeeld zich onvolwassen gedraagt, zich niet aan de groeps snelheid houdt of abnormale inhaal acties maakt en andere mensen in gevaar brengt wordt direct uit de NH meeting gezet zonder gemaar. Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 13-11-2003 19:44 |