Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11975 | Mt-5[Maarten] | 13-9-2003 16:54 | Meeting Forum | 826 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: Mt-5[Maarten] | Gepost op: 13-9-2003 16:54 |
Hey manne, ik kom net terug van de 50cc nk races bij zwolle.... ziets BRUUTS heb in og nooit meegemaakt pff * kwijl kwijl * opgefuckte apparaten da wil je niet weten, paar scoots ( ) met een vries installatie tegen de hitten van de cilinders, omgebouwde luchtslangen en allerhande verstevigingen aan het frame. Het meest heb ik nog genoten van de DERBI SM race...schitterend gewoon. Ook stond er nog een rollerbank waar je vrijwillig op mocht. Echt vet druk daarzo, ik van nah ik wil ook wel ff kijken wat die van mij doet ( derbi senda R 50cc, 14mm carb, powerfilter en adnere demper ) dur ik dat ding erop en die juut starte... vet geluid man bwoooooop, al die scooterkneuzen kijken daarzo whahah hij liep tegen de 1.6 kw aan, laatmaa zeggen 1,5kw. Echt die gezichten van woooow wat een power, al die scooterdudes hadden niet meer als 1.1 max hahah die juut zei ook zo van je hebt 3x zoveel als je mag hebben, ik zo van ja ik weet het, u bent ongeveer de 5e die het zegt.. ahhah je had m moeten zien kijken ... nah ik kap maar met typen kan zoveel vertellen nog. Helaas ben ik geen enkele BF member tergegekomen wel de hele dat met lui uit lelystad opgetrokken die ik onderweg tegenkwam. en daarna weer 2.5 uur naar huis karren bietje saai, maar wel veel handjes van motorrijders gekregen, echt UBER, das dus het ultime schakelgevoel ( zie topic ) !!!! heb echt genote van deze dag !!! EDIT : ik ben ****** vergeten fotos te maken, wie heeft er fotos voor me ??? Dit bericht is ge-edit door Mt-5 op 13-9-2003 16:56 |