Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11934 skip 11-9-2003 21:22 Main Forum 548 13

Topicpost
Gepost door: skip Gepost op: 11-9-2003 21:22
Een tijdje geleden reed ik op me MT'tje en werd plotseling staande gehouden door de politie, er was een ongeluk gebeurd op het fietspad en ik moest afstappen. Ik was op dat moment voor de laatste keer onderweg naar me sleutelschuur omdat k m die avond zou verkopen. Ik dacht, hopelijk mag ik doorlopen maar NEE of ik ff me papieren wilde laten zien, g*dv*rd*mm*!! Waarom g*dv*rd*mm*? omdat ik sinds 7 juni me motorrijbewijs heb en vanaf april al niet meer op dat ding reed en dus geen zin had om voor die +-2 maanden dat ding te vezekeren. dus ik alles uitgelegd over de verkoop en rijbewijs maar t mocht niet baten. Ze namen hem zelfs nog even mee voor Technische Controle naar t bureau en dan was ik hem n tijdje kwijt dus ik zeg zwaar over de zeik: EN DIE VERKOOP DAN??? maar ja in de bus en weg waren ze. Op het bureau vertelde dat mens achter de balie dat t minimaal n week zou duren dus s'avonds werd ik gebeld, dat ik m op kon halen bij het bureau, d8 dus beter... NEE, ze hadden m maar even op de rollerbank gezet. Hij had 1.2 Kw en kwam overeen met 65km/h dus kreeg bon voor niet verzekerd, te veel vermogen en te hard rijden. Dacht dat wordt wel n euri of 300 :-I
Vorige week kreeg ik de bon binnen: 57euro wegens het rondrijden zonder geldige verzekering. Dus ik gelijk BETERSSS vraag me nu alleen af, hebben ze toch maar over hun hart gestreken met het uitschrijven van het proces verbaal, of komt de grootste klap nog? heb datzelfde uur de bon nog bij de bank getekend ingeleverd voordat ik straks weer te laat ben met betalen

Dit bericht is ge-edit door skip op 11-9-2003 21:24

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved