Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11862 | superior mt7 | 9-9-2003 0:03 | Main Forum | 2430 | 39 |
Topicpost | |
Gepost door: superior mt7 | Gepost op: 9-9-2003 0:03 |
Iemand reageerde een tijd geleden op men adv. op marktplaats voor een carb. Ik vroeg om een 18mm keihin en die had hij.Die zou hij dan opsturen en ik maakte de helft van het bedrag over en de andere helft als ik em kreeg . Dus ik maak em over en hij verzend die carb. maar niet ,hij beweerde dat ie geen geld gezien heeft terwijl het geld gewoon al afgeschreven was. Toen ik em nog eens om een verduideling vroeg van zijn giro nr. zeg t ie dat ik een verkeerde had, en dat was dus zijn schuld dan dat mijn geld op een vreemde rekenig zat. Ga ik naar de bank om te vragen of het omkeer baar is , BLIJKT DAT HET NR. WAAR IK MEN GELD OP OVERGEMAAKT HEB WEL HET GOEDE NR . WAS..DUS HIJ HEEFT ME DIK GENAAID!!. aangezien hij in papendrecht woont en ik in stein in zuid limburg kan ik moelijk er langs gaan . Hij heeft het wel toegegeven op een gegeven moment en begon zelfs terug te dreigen Ik wil alleen even mensen waarschuwen hiervoor , van af nu wil ik dan ook alles alleen nog maar rembours betalen . Alhoewel op zon forum dat dat natuurlijk iets anders is dan van een wild vreemde. |