Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11802 | bart de schakelgek | 6-9-2003 22:05 | Main Forum | 2102 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: bart de schakelgek | Gepost op: 6-9-2003 22:05 |
eerste foto is van de advertentie, de rest heb ik 5 min geleden gemaakt, sorry voor de kwaliteit dus, ik moest ook nog eens de flitser gebruiken net een koopje gemaakt dus (althans naar mijn mening), uiterlijk is compleet ori, en is compleet (alhoewel: ik mis het spatlapje ) (edit: shit ik zie net dat het achterspatbord is afgezaagd ) motorisch: 50snel immi, ori carb en ori snel uitlaat ik heb erbij gekregen: 2 immi 50snel, 1x ori 50 met kras erin, heel veel pakkingen, 3 spruitstukken, koppelingsplaten, een extra blok (met 2 a 3 mm speling op bigend , en speling op vliegwiel) revisie blok dus, hij ziet er naar mijn mening errug goed uit, ik heb er extra stickers bij gekregen dus die worden ook verversd, hij maakt 10k toeren en snelheid schat ik op een 75km/h alle sloten doen het, toeren teller doet het, km teller niet meer (kabeltje kapot) en achterlicht doet het wel maar de rest niet meer maar ik heb wat losse kabeltjes gevonden dus dat komt goed maar nu heb ik een dilemma: zal ik hem helemaal ori maken, echt compleet ori en dan school/toerbrommer (lijkt me gaaf/handig) of zal ik de aanbieding aannemen van een vriend van pa: 125cc 6bak gereviceerd blok, met 34mm vlakschuif carb voor 200..... en dan er een megaproject van maken (zoals erik_n of mijn eigen mh en ar50) twijfel... en nog een vraag: hebben alle mb's een blokbeugel ophanging? deze wel maar ik mis de blokbeugel op mijn vorige 2 mb's zat ie volgens mij niet, weet ik niet zeker, en volgens de verkoper is dit er eentje uit 1989, dus zijn die mbx velgen origineel of niet? ik zie geen rare fratsen, gewoon nette bussen ed dus lijkt me ori, ik weet dat er mb's zijn uitgebracht met ori mbx velgen (oh bij de weg: ik heb er 250 euro voor betaald...) Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 6-9-2003 22:09 (geen spatje roest alleen op de uitlaat ) btw: in de tank zit een soort vorm voor je knieen, zoals bij een rs of rx zegmaar, op de onderste foto zie je het een beetje, is dit ook van een bepaald model? Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 6-9-2003 22:10 Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 6-9-2003 22:20 |