Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11750 | Joscross | 4-9-2003 17:51 | Technical Forum | 536 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: Joscross | Gepost op: 4-9-2003 17:51 |
Nou ik heb dus eem nieuwe uitlaat op me mt, Gianelli hiep hiep hoera! rijd 90 in ze 3 enzo, trekt lekker door. lekker geluidje MAAR zodra ik naar ze 4 schakel komt ie niet meer op toeren en begin langzaam terug te trekken tot de 60 Het voelt echt alsof me vertanding opeens veeeeelste zwaar is. Ik had dit met me techno uitlaat ook een beetje maar als ik dan ging liggen kwam ie wel op toeren. Ik d8 met die gianelli, ff meer power komt ie vast wel op toeren niet dus.. Dus ik stel em af op alle mogelijke manier maar hij blijft het hebben. Nja toen heb ik maar tandwieltje 16 er opgezet ipv 17 maar nog steeds heeft ie:s snap er geen drol meer van!!! ik bedoel 16-45 dat zou ie toch MAKKELIJK moeten hebben. Om samen te vatten - met techno bocht reed ie langzamer maar kwam beter op toeren in ze 4 met dezelfde vertanding - Gianelli gaat stukken harder maar komt niet op toeren in ze 4 ( powerband is wel omhoog gegaan) Setup; 70 malossi 20 mikuni nieuwe gianelli uitlaat powahfilter tvw 17/45; zit nu 16/45 op dat moet toch licht genoeg zijn voor deze setup!! (mischien heb ik wel een 5 bak zonder 4 ofzo:p) Heb iemand een oplossing hiervoor? Me brommer laten afstellen doe ik natuurlijk niet Dit bericht is ge-edit door Joscross op 4-9-2003 18:02 |