Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1175 buldogo2 13-6-2008 15:41 Project Topic 1166 8

Topicpost
Gepost door: buldogo2 Gepost op: 13-6-2008 15:41
Aangezien alles op zoeen laag pitje staat op het moment wat me mtx betreft, dacht ik...weet je wat, laat ik me zij projectje er maar is bij posten, moet toegeven dat hier een groot deel van de eer gaat naar jhonnieboy, en het zit nog in id/ontwikkelings fase maar toch.

Het id was dus een watergekoeld honda blokje te maken met 125cc en vlinder poort EN...en langere slag,, aangezien ik nog een bijna kompleet blok in onderdelen had liggen ben ik hier maar is aan gaan meten en tekenen.

De krukas die passent gedraait is en voorzien is van nieuwe drijfstang en nieuw smal en bigend heeft een slag van +/-50mm.

Er komt een orgineele ns-1 cilinder op...dit omdat hier de spoelers veel gunstiger liggen icm het ophogen van de cilinder.

De zuiger word er een van een oudere cr125 van pro-x deze kwam het dichste in de buurt met de slag ed.

Had ook nog een keihin 34mm pwj liggen van en oude cr-125, deze moet wel genoeg mengsel binne laten voor dit blokje.

Verder komt er gwoon en afgedraaide 4 plaats in met 5 platen en gewoon 6bakje ed...balans as van mt-8 om de massa van de grotere slag op te vangen enz.

margoed... hieronder wat fototjes van de onderdelen en me ontwerp tekening(en).

Houd er rekening mee dat hier niet zo heel snel updates gaan komen,, aangezien mijn hooft prioritijd nu is om me mtx-cr met het huidige blok netjes af te kreige en goed te laten lopen

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved