Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
11672 Woeter 31-8-2003 23:54 Main Forum 2456 38

Topicpost
Gepost door: Woeter Gepost op: 31-8-2003 23:54
Aan alles komt een einde... en zo ook aan mijn "moderator zijn". Ik stop ermee, Sales en Meeting Forum.

Dit jaar heb ik gewerkt en geen opleiding gevolgd, het komende jaar ga ik in Utrecht een HBO studie doen. Van nature ben ik geen studiebeer dus ik moet mezelf echt ff pushen om goed aan de slag te gaan, helemaal omdat ik er een jaar ben uit geweest zal vooral het begin lastig zijn.

Het is niet alleen dat ik tijd nodig heb voor m'n studie, ik ben brommerforum.nl ook gewoon aan het "ontgroeien". Brommers hebben mijn interesse gewoon simpelweg niet (zo) meer
Ik merk dat ik iedere dag met tegenzin de moderatie queue van sales weg zit te werken, verder lees ik ook weinig tot geen topics meer (wel Mef) dus ik ben ook niet meer genoeg op de hoogte van wat de users uitvreten etc etc...

Verder blijf ik gewoon naar meetings komen, wil wel de brommerforum die-hards zien af en toe, das gewoon gezellig

Pim gaat, of heeft al, sales overnemen. Het Meeting Forum hoeft weinig tot niet ge-mod te worden dus dat kan bijgehouden worden door de Admin's

Stickers blijf ik wel gewoon leveren.

Dus vanaf nu zal je me hier en daar nog wel eens zien posten als gewone member en wie weet organiseer ik nog eens een NH meetinkje ofzo

Groeten en tot ooit,

Wouter

(ff de mod's pesten )

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved