Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11667 | Killerbean | 31-8-2003 21:54 | Main Forum | 2006 | 41 |
Topicpost | |
Gepost door: Killerbean | Gepost op: 31-8-2003 21:54 |
Ik reed net hier over de keverdijk, en ik zie n soort scooterlamp richting mij scheinen dus ik denk, naja zalwel dus ik gaat er volgas langs ik zie opeens die 2 lichten achter me en ik denk, NEE HE !! ik moet stoppen voor een stoplicht en er komt een agent naast me staan met de motor, hij doet zn helm af en ik denk, verdomme ! dat was diezelfde agent die toen me brom op de rollerbank zette..... dus ik doe mn helm af, hij herkende me gelukkig niet. en hij begint; hij; je ging daarnet te hard he ik; tja hij; hoe hard loopt zoiets nou ik; nou ik reed volges mij zo'n beetje 60 (was volgas +/- 90) hij; en dat licht daar onderin dat mag ook niet he ik; huh ? waarom niet dan (ik wist het best) hij; nee dat heet verwarringslicht ik; oh dat wist ik helemaal niet hij; ja daar staat een boete op. ik wil dat je nu direct die kabeltjes lostrekt. ik; ja dat kan niet ik heb het heel stevig vastgemaakt hij; oh oke dan gaat hij mee voor onderzoek naar het buraeu ik; ohnee w8, ik trek het knopje er wel vanaf. hij; oke, en ik wil dat je het er zometeen vanafhaalt ik; ja meneer hij; devolgende keer dat ik je daarmee zie dan word je brommer ingenomen en moet hij ook op de rollerbank. ik; ik zal hem er direct afhalen, mijn excuses. hij; *start zn motor* ik; ehm meneer, toch bedankt. . . hij; ja oke en hij rijd weg maaaan ik stond te sjaken !! morgen gaat die neonbalk er echt af hoor :P en die leuke ventiellampjes ga k maar niet bestellen. . . |