Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11647 | Killerbean | 31-8-2003 13:54 | Main Forum | 1197 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: Killerbean | Gepost op: 31-8-2003 13:54 |
Ik wou dus vandaag naar me opa gaan die vlakbij a dam woont, ik haal me brom uit de schuur om hem nog ff op te poetsen en wat die ik , verdomme 2 hele diepe vette krassen op me tank !! , ik stond buiten te flippen man want dat moet ik niet hebben !! hier even simpel om aan te geven waar ze zitten ik heb gekeken en ze passen dus net niet onder een nieuwe originele sticker van MH, t is dus aan de andere kant als op de foto, alleen om ff aan te geven waar ze zitten. ik baal er echt vreselijk van want de rest van me tank is echt piekfijn, nu is mijn vraag wat kan ik hiermee doen ? ik heb al ff rooie verf erin gewreven maar dan valt het nog erg op omdat hij diep is. ik dacht dus een nieuwe mooie sticker erop aan bijde kanten, maar waar vind ik die en wat kost dat ?? geen idee wie het gedaan heb, het moet gister gebeurd zijn want het valt me direct op, en gister was ik de hele dag bij me brom toen ik niet thuis was. iemand nog ideen ? Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 31-8-2003 13:55 |