Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
11639 | Killerbean | 30-8-2003 22:18 | Main Forum | 7225 | 94 |
Topicpost | |
Gepost door: Killerbean | Gepost op: 30-8-2003 22:18 |
Edit; topic titel is fout , admin ? Sorry mensen ik wil het gewoon even kwijt. . . Gisteren is een schoolmaat van mij overleden, hij is gestikt omdat hij een hele ernstige en zeldzame longziekte had. hij heeft al de hele zomervakantie in het ziekenhuis gelegen, daar wist ik dus niks van omdat ik net geslaagd ben voor die school en ik heb hem sindsdien niet meer gesproken. en toen hoorde ik gisteravond ineens het bericht dat hij overleden is. . . hij heeft dus gewoon de hele fucking zomervakantie op een donorlong zitten wachten en dat kutziekenhuis heb zo lang zitten wachten dat dit nu het gevolg is. jongen was 16 jaar, heel sportief zag er kerngezond uit en dan dit, ik kan het gewoon niet geloven Dit is nu al de 2e, toen ik in de 2e zat ben ik een klasgenoot verloren, een meisje van 14, dinsdag was ze nog gewoon op school en donderdag was ze overleden aan hersenvliesontsteking. . . en dan nog iets, nogmeer offtopic; mn buurvrouw is net genezen van kanker (eierstok-kanker) of iets in die richten en die hoorde vorige week ook dat ze allemaal uitzaaingen heeft en ze is niet meer te redden, echt een vet aardig mens ! en toen kwam begin deze week ook nog de melding dat de moeder van een vriendin van mij (tevens achterbuurvrouw) borstkanker heeft maar die word nu bestraald en die is aan de beterende hand. Op dat soort momenten moet je gewoon beseffen hoe gelukkig je kunt zijn omdat je gezond bent want dat is gewoon echt niet te betalen. . . Ik zal vast wel allemaal opmerkingen krijgen van "wat een onzintopic" en dit en dat maar ik moet het gewoon even kwijt, ik trek t ff niet meer zo goed, iedereen gaat maar dood. . . Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 30-8-2003 22:20 |